Utsidan.se - Funktionsförslag Har du förslag på nya funktioner, eller förändringar av befintliga?

Svara

Ämnesverktyg Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2015-08-31, 22:28
erephus erephus är inte uppkopplad

Popularitetstävlingar.

Skickat från min D5803 via Tapatalk
Svara med citat
Gammal 2015-09-01, 06:27
majjen (Håkan Friberg) majjen är inte uppkopplad

När jag läst en del av de negativa kommentarerna på mitt förslag så håller jag faktiskt med.
När jag skrev förslaget så tänkte jag faktiskt inte på forumtrådarna utan på de bilder som läggs på Utsidan.
Ofta hittar jag vackra eller spännande foton i bildflödet, men mycket sällan skriver jag någon kommentar, Där skulle jag vilja ha ett enklare sätt att visa mitt gillande.

HåkanF
Svara med citat
Gammal 2015-09-01, 07:08
7S 7S är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av majjen Visa inlägg
När jag läst en del av de negativa kommentarerna på mitt förslag så håller jag faktiskt med.
När jag skrev förslaget så tänkte jag faktiskt inte på forumtrådarna utan på de bilder som läggs på Utsidan.
Ofta hittar jag vackra eller spännande foton i bildflödet, men mycket sällan skriver jag någon kommentar, Där skulle jag vilja ha ett enklare sätt att visa mitt gillande.

HåkanF
Det kan jag faktiskt hålla med om.
Men oavsett vad är en kort kommentar likt "Fin bild!" betydligt trevligare få än ett knapptryck där man visar sitt gillande.
Svara med citat
Gammal 2015-09-01, 07:11
7S 7S är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av erephus Visa inlägg
Det här här kan ju vara en av de tillfällen då jag kanske kan hålla med dig...

En "gilla-knapp" sabbar mer än den gör nytta. Även om det ibland kan dyka trådar där det kan vara kul att raljera, t.ex. med markägare, så är det många gånger som jag sett att en "gilla-knapp" leder till en alltför stor trådöverskridande gilla tävling på inläggen.

Gilla-knapps-uppmärksamhet är en forum-sjukdom.
Gött att vara överens, jag gillar dig
Svara med citat
Gammal 2016-01-07, 09:10
Ghostery Ghostery är inte uppkopplad

Status nojja på likes - Nä tack!!!

Nej usch det skulle påminna allt för mycket om Facebok där alla värderar sig själva efter hur många "gilla" de fått och hur många vänner de har osv.. Status-nojjan de har på Facebook är något jag inte gillar och håller mig borta från skiten..

En gilla säger ingenting heller egentligen, medan kommentarer blir mer personliga och man ser vem som tycker vad...Skriver man något tycker jag inte man ska göra det för få många "likes" vilket det lär bli om facebook-skiten införs här..

Själv bojkottar jag Facebook och alla sidor som har kopplingar till det!!
Svara med citat
Gammal 2016-01-07, 09:19
29351 29351 är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av majjen Visa inlägg

HåkanF
Hej Håkan,

Man kan ju redan ge betyg: från 1 till 5 på bilder och även lämna en kommentar om man tycker så...

Mvh troswe
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:23.

Logga in

Tips!