Dagens rea-tips (allmänt)!

Kvibergs överskott (som numera ligger ute vid Säve) har nya soldatköket för 195 spänn.

Är ett Primus och är som ett Eta Express utan flänsar och teflon.
Brännare ingår.

Rätt bra pris

Beställde ett kök i söndags. Fick det idag. Helt nytt i kartong. Är lite pryltokig, men jädrar vilket coolt kök till det priset. Det kommer att vara med på enmansexpeditioner vid karpfisket och/eller vandringen! Rekommenderas varmt!
 
Beställde ett kök i söndags. Fick det idag. Helt nytt i kartong. Är lite pryltokig, men jädrar vilket coolt kök till det priset. Det kommer att vara med på enmansexpeditioner vid karpfisket och/eller vandringen! Rekommenderas varmt!

Jag har ett likadant, men jag förstår inte en sak, det står i annonserna och tillochmed på förpackningen att brännare ska få plats med en 250(eller är det 230?)grams gastub innuti kastrullerna, men det är omöjligt på det jag har, gastuben får plats precis men då går det inte få ner brännaren så att locket/stekpannan går att sätta ovanpå. Blir över 1cm glipa mellan kastrull och lock/stekpanna.
 
Jag har ett likadant, men jag förstår inte en sak, det står i annonserna och tillochmed på förpackningen att brännare ska få plats med en 250(eller är det 230?)grams gastub innuti kastrullerna, men det är omöjligt på det jag har, gastuben får plats precis men då går det inte få ner brännaren så att locket/stekpannan går att sätta ovanpå. Blir över 1cm glipa mellan kastrull och lock/stekpanna.

Jag vill minnas att dom gasbehållarna som kungen tillhandahåller är 100-130 gram - den får plats, dom är svarta av något för mig okänt märke/tillverkare och man införde i alla fall i början någon form av pantsystem med burkarna till logistikdelarnas stora förtret.

Köket är väl till fyllest egentligen men jag sörjer att man övergav multifuel-köket för den nu valda lösningen.
Lockande med 195 riksdaler för byttorna dock...

/Andreas
 
25% rabatt på rubbet för nyhetsbrevsprenummeranter på XXL 9-10/6.

Kan vara läge att köpa nåt som normalt inte brukar prissänkas.
 
Men rabatten gäller inte på elektronik som GPS och pulsmätare

Se där... missade att det var undantag för vapen, elektronikpryttlar och kameror, sorry.

Det står också att "erbjudandet gäller på ord. priser och går inte att kombinera med andra kampanjer"
Jag var där för en stund sedan och handlade diverse saker som redan var nedsatta priser på, men det var inga problem att få rabatt även på dessa, de drog av 25% på hela köpesumman i kassan.

Så jag är glad iaf.
 
Se där... missade att det var undantag för vapen, elektronikpryttlar och kameror, sorry.

Det står också att "erbjudandet gäller på ord. priser och går inte att kombinera med andra kampanjer"
Jag var där för en stund sedan och handlade diverse saker som redan var nedsatta priser på, men det var inga problem att få rabatt även på dessa, de drog av 25% på hela köpesumman i kassan.

Så jag är glad iaf.


Jag frågade en i personalen om ”undantagen”. Rabatten gällde på även det som finns i veckans annonsblad men inte på ”sista chansen”

Dom byxor jag köpte http://www.xxl.se/cykel/cykelklader/cykelbyxor/vaude-drop-ii-regnbyxa/p/1108646_1_style fick jag såldes för några ören < 300 kronor. Om dom någonsin kostat 999 kronor törs jag inte lita på, med tanke på vad jag såg för sådär en vecka sedan.
http://www.utsidan.se/forum/showthread.php?t=80947


Per
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.