Långfärdskridsko Aktivitet på glid

Svara

Ämnesverktyg Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2018-05-16, 14:00
tommydee tommydee är inte uppkopplad

fråga Erfarenheter av Zandstra Tour Blå?

Hej,

Såg på Alewalds att de har en ny skena i sortimentet. Zandstra Tour Blå (https://www.alewalds.se/tour-bla.html)

Är det någon som har dessa, eller som har mer info om dem? Verkar inte finnas i Zandstras engelska katalog.

Bild lånad från Alewalds
Svara med citat
Gammal 2018-05-16, 14:47
123456 123456 är inte uppkopplad

Hej,

Har kört på denna skridsko från nyår och för mig som gått från (lite för långa) Skyllermarks röda till denna så har bytet inneburit ett lyft. Sen är det klart att i riktig Vrakis och överis så märks det ju att skridskon är kort och trubbnosig...

MVH

Pelle
Svara med citat
Gammal 2018-05-16, 18:21
tommydee tommydee är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av 123456 Visa inlägg
Hej,

Har kört på denna skridsko från nyår och för mig som gått från (lite för långa) Skyllermarks röda till denna så har bytet inneburit ett lyft. Sen är det klart att i riktig Vrakis och överis så märks det ju att skridskon är kort och trubbnosig...

MVH

Pelle
Tack Pelle! Jag är just på jakt efter ett par trubbnosiga, kikat på bl a Skylermarks röda, Lundhags t-skate, Pikmakarns. Men har ingen erfarenhet av andra tillverkare än Zandstra. Äger idag ett par för långa Blade. Så de nya från Zandstra föll mig i smaken. Men blev förvånad över att inte hitta något om den modellen på Zandstras webb.

På vilket sätt skiljer sig en trubbnosig mot en spetsig på dessa isar?

/T
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:04.

Logga in

Tips!