Sökresultat

  1. Martrojs

    Klätterkompis i Stockholm

    Repslagsklättring Hej! Är tyvärr för upptagen över sommaren och är intresserad av topprepsklättring innomhus i första hand eftersom jag aldrig klättrat ute förr, men vill gärna testa på! Trevlig sommar på er! /Martina
  2. Martrojs

    Klätterkompis i Stockholm

    Hej! Någon som behöver en klätterpartner? Jag heter Martina och har tidigare klättrat vid Klätterverket o vill gärna klättra där igen 1-2 ggr i veckan. Min nivå är väl nybörjare-normal och jag tycker det är hur kul som helst att klättra! Vore kul om vi ligger på samma nivå. Hör av dig!

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.