Sökresultat
-
Info om Stormberg Lysebotn?
Hej @kletterdregg ! Jag var i butiken och blev positiv överraskade av materialet och 4000 mm vattenpelare. Kunde inte avstå köpet för att skaffa en bättre uppfattning. Se bilder. Riktigt stort och rimligt tält. Tackhöjd är extremt högt. Lagom till 4 vuxna. Innehåller : Tinnertält Yttertält...- davidgas
- Inlägg # 12
- Forum: Bo och sova
-
Nordiska Tält
Hej chofska ! Det låter som bra betyg. Tack för att du delade erfarenheten. Önskar flera turer med denna!- davidgas
- Inlägg # 26
- Forum: Bo och sova
-
Nordisk Svalbard SI (1) vs Vaude Taurus Ultralight
Hej! Samma här , dela gärna erfarenheterna:) , särskild nyfiken på Svalbard SI- davidgas
- Inlägg # 2
- Forum: Bo och sova
-
Nordiska Tält
Hej! Någon med färska erfarenheter av Nordisk tält? Specifik Svalbard 1 SI ?- davidgas
- Inlägg # 24
- Forum: Bo och sova