Sökresultat

  1. davidgas

    Info om Stormberg Lysebotn?

    Hej @kletterdregg ! Jag var i butiken och blev positiv överraskade av materialet och 4000 mm vattenpelare. Kunde inte avstå köpet för att skaffa en bättre uppfattning. Se bilder. Riktigt stort och rimligt tält. Tackhöjd är extremt högt. Lagom till 4 vuxna. Innehåller : Tinnertält Yttertält...
  2. davidgas

    Nordiska Tält

    Hej chofska ! Det låter som bra betyg. Tack för att du delade erfarenheten. Önskar flera turer med denna!
  3. davidgas

    Nordisk Svalbard SI (1) vs Vaude Taurus Ultralight

    Hej! Samma här , dela gärna erfarenheterna:) , särskild nyfiken på Svalbard SI
  4. davidgas

    Nordiska Tält

    Hej! Någon med färska erfarenheter av Nordisk tält? Specifik Svalbard 1 SI ?

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.