Sökresultat
-
Funktionen gå till nytt fungerar inte
Mitt problem är inte i första hand att det finns reklam, den förstår jag varför den finns där. Mitt problem är att reklamen förstör funktionen. När jag trycker på gå till nytt förväntar jag mig att hamna just på första olästa inlägget i forumet. Nu får jag en liten åktur över sidan och hamnar...- camlun
- Inlägg # 4
- Forum: Utsidan - Felrapporter
-
Funktionen gå till nytt fungerar inte
Tidigare fanns en diskussion om reklam som kapade hela sidan. Efter ett tag upphörde problemet och därmed diskussionen. Nu är eländet tillbaka. Det verkar vara Snälltågets reklam som det är något fel på. Jag lägger det som en felanmälan eftersom om man trycker på gå till nytt hoppar webbläsaren...- camlun
- Tråd
- Svar: 3
- Forum: Utsidan - Felrapporter
-
Gissa position
Det ser ut som Kungsleden mellan Sälka och Singi.- camlun
- Inlägg # 18,943
- Forum: Fjällvandring
-
Fruktansvärt irriterande reklam
Ja, fast den är väldigt svår att få tag i då den ligger under annonsen för jackan.- camlun
- Inlägg # 58
- Forum: Utsidan - Allmänt
-
Fruktansvärt irriterande reklam
Jag håller med vad flera har skrivit, annonserna har bytt format och numera stör de användandet. För mig har den viktiga funktionen att komma till senaste nya inlägget försvunnit, istället hamnar jag högst upp och annonsen täcker hela sidan. Sedan är det alla filmer som helt oombedda poppar ur...- camlun
- Inlägg # 54
- Forum: Utsidan - Allmänt
-
Riksgränsen-Abisko? Hjälp
En fin tur är Riksgränsen-Unna Allakas-Abiskojaure-Abisko men det är väl långt för 2-3 dagar. Ni behöver nog fyra dagar för den turen.- camlun
- Inlägg # 5
- Forum: Fjällvandring
-
Riksgränsen-Abisko? Hjälp
Hur många dagar tänkte ni vara ute? Har ni tält med er?- camlun
- Inlägg # 2
- Forum: Fjällvandring
-
Tältning & proviantera längs "Kebnekaise runt"?
Jag hade valt att vända på turen och ha toppturen i slutet. Min upplevelse är att kroppen vänjer sig vid hårt arbete och ojämnt underlag så efter några dagar går jag lättare. För sträckan Nikka-Vistas hade jag övervägt antingen båt i Vistasdalen eller om vädret tillåter att gå över Cievvralahku...- camlun
- Inlägg # 6
- Forum: Fjällvandring
-
Biljetter till fjällvärlden 2024
Senast jag åkte där anpassade de bussen till de förändrade tågtiderna. Det är bara turister som åker med bussen och det finns ju ingen anledning att köra på en tid som ingen hinner fram till. Ring bussbolaget och kolla.- camlun
- Inlägg # 183
- Forum: Fjällvandring
-
Parkering norra kungsleden
Det verkar gå att långtidsparkera i Gällivare, men kräver tillstånd. Prova att googla långtidsparkering Gällivare.- camlun
- Inlägg # 5
- Forum: Fjällvandring
-
Gissa position
Sitasjaure stämmer bra. Badkaret fanns strax intill stugorna och hade tillräckligt med flöde för att hålla vattnet klart och tillräckligt lite flöde för att det skulle bli varmt. Nästa bild är din!- camlun
- Inlägg # 18,549
- Forum: Fjällvandring
-
Gissa position
En ledtråd, så här ser det ut när man lämnar stugplatsen.- camlun
- Inlägg # 18,544
- Forum: Fjällvandring
-
Gissa position
Det här var ett trevligt badställe. Var ligger det?- camlun
- Inlägg # 18,541
- Forum: Fjällvandring
-
Gissa position
Jag har för mig att vattenhålet vid Viterskalstugan såg ut ungefär så där.- camlun
- Inlägg # 18,539
- Forum: Fjällvandring