Första   Föreg.   1 (1)   Nästa   Sista
Elden är lös!!!
När åkern i Skåne är såpass snöklädd att man får lov att gå på den men inte såpass snöig att man kan åka skidor på den. Då är risken stor att man i ren frustration råkar promenera och ”tända” en grön jättebrasa, som smälter bort den lilla snö som fanns....
(Tävlingen är ej öppen för röstning)

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.