ÖrnMalm Vandring & Friluftsliv

Hej på dig! ÖrnMalm här! Mitt mål är att erbjuda kompletta guider om vandring och friluftsliv som inspirerar det svenska folket till att uppleva mer av den fantastiska naturen som Sverige har att erbjuda. Det gör jag med hjälp av instruktionsvideon och artiklar som publiceras på ÖrnMalm-YouTubekanalen samt ÖrnMalm-bloggen.

Användarnamn: ÖrnMalm

Intressen: Friluftsmat, Expeditioner, Fiske, Vandring, Multisport, Foto, Löpning, Resor

2022:
April

Sovsäck för vandring - Komplett guide

Ny video med tillhörande artikel från ÖrnMalm:

SOVSÄCK FÖR VANDRING - Komplett guide

Hej på dig, bäste friluftsfanatiker! ÖrnMalm här! Mitt mål är att erbjuda kompletta guider om vandring och friluftsliv som inspirerar det svenska folket till att uppleva mer av den fantastiska naturen som Sverige har att erbjuda. Det gör jag med hjälp av instruktionsvideon och artiklar som publiceras på ÖrnMalm-YouTubekanalen samt ÖrnMalm-bloggen

Jag välkomnar all slags konstruktiv återkoppling till de videos och artiklar som jag laddar upp, och jag uppskattar oerhört mycket att få höra mer om just DINA tankar och erfarenheter kring ämnet i fråga, i detta fall ämnet "Sovsäck för vandring".

Oavsett om du skriver ner dina tankar här eller skriver en kommentar till YouTube-videon, så vill jag tacka dig för att du delar med dig och bidrar till skapandet av informativt content som får fler och fler svenskar att komma ut i vildmarken!

Go' tur! //ÖrnMalm

2022-04-19 15:52   Hogang
Kul och intressant, de få korn jag ha ratt bidra med att försäljare & tillverkare är dåliga på att informera om bredden på sina sovsäckar, utan ofta enbart om längden. (Har "klagat" hos några vanliga återförsäljare).
Som överviktig eller en som sover brett krävs det ofta en hel del jobb för att hitta en säck som är skön.

Svar 2022-04-22 23:29   Jakob Örnmalm
Hej på dig! Tack så mycket för din återkoppling!😊🙏 Helt rätt; jätteviktigt med rätt bredd på sovsäcken för bästa sovkomfort, och jag kan förstå din frustration när du har varit i kontakt med försäljare och tillverkare tidigare. Hoppas att du har lyckats hitta en bra säck som passar dina mått, och jag önskar dig en riktigt trevlig vår och sommar med härliga vildmarksäventyr! //ÖrnMalm