Bloggar

Börja blogga!
Sida: Första Föreg. 1 2 3 4 Nästa Sista
Den extra vilodagen verkar ha hjälpt ryggen. Det blev 41 km i 7 ms motvind (och hennes hel del lä också) och på börjat kryssningen mellan alla ... 1 kommentar
Sverige-Norge runt
Det blev en oplanerad spontan vilo dag på Mörtön bland annat pga ryggen från föregående dag. Den som säger att Grönlands paddlar är mindre slitsamma på leder och muskler har uppenbart inga spännda ...
Vilodagen på Möja ägnades åt vila, äta och handling. Jag hade nedervåningen för mig själv så gått om rum att stretcha. Mycket trevligt stf ... 1 kommentar
Det blev en kortare distans till STF Möja för vilodag och handling.  Det var dock nästan trafik stockning i Tornösundet. Först kom det en båt framifrån som jag inväntade och så svängde jag för att ...
Sverige-Norge runt
Jag fick medvind denna dag när mina första större farleder skulle passeras så det hjälpte till i överfarterna.  På väg till Lidön fick jag till och ...
Sida: Första Föreg. 1 2 3 4 Nästa Sista

BloggarkivetUtökad sökning

Populära bloggar

4630 visningar (4v)
3406 visningar (4v)
3223 visningar (4v)
1696 visningar (4v)
1648 visningar (4v)

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.