Bloggar

Börja blogga!
Sida: 1 2 3 4 Nästa Sista
Det blåste mindre idag, till och med vindstilla på morgonen, så det blev lite distans på 54 km.  Till lunchen hade jag spannat in en fin sandstrand ... 2 kommentarer
Sverige-Norge runt
16.6. Väntade ut regnet idag. Nu vid kaffetider är det soligt och svag sydlig vind. Det känns redan i vinden att varmare väder är på kommande. ...
Naturdagbok
Idag passerades Simpevarp, inte alls lika spännande som Forsmarks kylvatten, men svårare att ha koll på att håll ut ordentligt från skyddszonen. ...
Sverige-Norge runt
Fullastad kajak igen går lite trögare i vattnet men det ska lätta efter hand.  Lite sen i väg på morgonen, tog lite extra tid att packa ...
Vilodag och vilodag, det är mycket som ska hinnas med inte minst handling som kräver stort fokus för mig.  Men det ska göras små reparationer på ... 1 kommentar
Sida: 1 2 3 4 Nästa Sista

BloggarkivetUtökad sökning

Populära bloggar

4640 visningar (4v)
2091 visningar (4v)
1810 visningar (4v)
1119 visningar (4v)

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.