Bloggar

Börja blogga!
Sida: Första Föreg. 1 ...
Det var sista kvällen. Nästa dag skulle vi bara vandra någon halvmil till bussen och åka hem. Lägret låg 100 meter från en bäck, 110 meter från en timmerväg där det låg en jaktstuga. Bredvid ...
Raskesvens blogg
Jag valde till sist den fega vägen... Jag gjorde lumpen. När jag mönstrade visste inte jag ett enda dugg om det militära. Joo... det är klart att jag ... 5 kommentarer
Majjens blogg
Usch! När jag låg i lumpen - och såväl tidigare som senare - avskydde jag gubbar som envisades med att berätta lumparminnen. Det gör jag förresten fortfarande. Det är oftast i ett romantiserat ...
Vandringsdagen har varit lite hård genom den krävande terrängen, så när lägret är iordningställt behöver jag en andhämtningspaus. Lite frid från insekterna skulle inte heller skada. Jag går upp för ... 4 kommentarer
Raskesvens blogg
Var i stan i jobbärende i fredags. kollade bara på ryggsäckar utan att köpbegäret slog till,tack och lov! En del säckar är verkligen jättestora,undrar hur marknaden för dessa bjässar kommer att ... 1 kommentar
britts blogg
Sida: Första Föreg. 1 ...

BloggarkivetUtökad sökning

Populära bloggar

4089 visningar (4v)
3666 visningar (4v)
1863 visningar (4v)
1662 visningar (4v)

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.