Bloggar

Börja blogga!
Sida: Första Föreg. 1 ...
Vandringsdagen har varit lite hård genom den krävande terrängen, så när lägret är iordningställt behöver jag en andhämtningspaus. Lite frid från insekterna skulle inte heller skada. Jag går upp för ... 4 kommentarer
Raskesvens blogg
Var i stan i jobbärende i fredags. kollade bara på ryggsäckar utan att köpbegäret slog till,tack och lov! En del säckar är verkligen jättestora,undrar hur marknaden för dessa bjässar kommer att ... 1 kommentar
britts blogg
När jag tänker på min fjällvandring i somras tänker jag ofta på människor jag mötte. Jag är förvånad över mej själv, för jag brukar verkligen vilja vara ensam när jag vandrar ensam, men nu träffade ... 2 kommentarer
Fjällfunderingar...
Gjorde en dagspaddling igår runt lilla Röknen i Vättern. Minusgrader på morgonen och i stort sett spegelblankt när vi la i kajakerna i Boviken. ... 2 kommentarer
Karlasblogg
En En liten runda i Muddus satt fint.Sällskapet backade ur men körde mej till startpunkten. Lätt-lätt i säcken utan tält,massor av lingon-här skulle ... 2 kommentarer
britts blogg
Sida: Första Föreg. 1 ...

BloggarkivetUtökad sökning

Populära bloggar

3223 visningar (4v)
3076 visningar (4v)
2932 visningar (4v)
2636 visningar (4v)
1977 visningar (4v)
1482 visningar (4v)

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.