Bloggar

Börja blogga!
Sida: Första Föreg. 1 ...
Som det står i min inledning så har jag börjat klättra! Det har länge varit min dröm att klättra, tror det började i ekarna och björkarna där hemma på Lidingö när jag var liten.. Men jag har alltid ... 4 kommentarer
Från dröm till verklighet!
Kanske har sagt det förut....men höstpaddling är fantastiskt. Paddlade ut i sol och lite frisk nordväst och kom in med stiltje och ett ganska skönt ...
Karlasblogg
En helg i november i början av 80-talet följde jag med min pappa och hans kompis till Aktse,där vi då tack vare kompisen hade tillgång till SNF-stugan. Isarna låg och det fanns hyfsat med snö,ned mot ... 3 kommentarer
britts blogg
Om jag hade makt att påverka de som tillverkar kartor - eller kanske snarare de som namnsätter dem - skulle jag starta en envis lobbyverksamhet för ... 5 kommentarer
Majjens blogg
Sonen suckade, klappade mej lite medlidsamt på axeln och sa: Somliga sysslar visst bara med anmarcher. .. Jag hade berättat om sommarens ... 2 kommentarer
Fjällfunderingar...
Sida: Första Föreg. 1 ...

BloggarkivetUtökad sökning

Populära bloggar

4932 visningar (4v)
3654 visningar (4v)
3376 visningar (4v)
1768 visningar (4v)
1654 visningar (4v)

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.