Blogginlägg

Närkontakt med östra Sarek (1)

Med tanke på den handledsskada jag ådrog mig i våras (beskriven i det förra blogginlägget) så var det inte alldeles självklart att jag skulle göra en tidig fjällresa i år. Men läkningen gick som den ... Läs mer.. 4

Stora svarta skogs-bestar

Det är mest solskenshistorier och blå himmel på min blogg men någon gång ska man väl vara med om något riktigt hemskt. Så att man känner att man lever, eller vad är det man säger. Det var en sådan ... Läs mer.. 3

Närkontakt med östra Sarek (2)

Den tredje natten var, liksom de båda föregående, kall. Och det regnade från och till. Vid hoppackningen delade jag därför på tältet om vi skulle behöva det när vi rastade senare på dagen. Dag 4 – ... Läs mer.. 1

Blogga på Utsidan!

På Utsidan kan du lätt skapa en egen blogg för att dela med dig av ditt friluftsliv och annat till Utsidans alla läsare.

Skapa din egen blogg här

Populära etiketter

Bloggar

En nybörjares äventyr

Naturupplevelser i varierande grad.

Fowwes blogg

Fjällvandringar, naturupplevelser och friluftstankar.

Trail Stories

Äventyrslöpning på stigar, leder och stiglös vildmark bland fjäll och berg. Alltid med lätt packning!