Blogginlägg

Planer och beslut inför : 100 dagar i tält i Stockholm Län med start i Mars.

Nu har jag tagit några fler kliv mot mitt tält och friluftsprojekt som startar i Mars. För det första så har jag sagt upp min nuvarande hyresrätt och ordnat med ett förråd för mitt bohag. För det ... Läs mer.. 4

100 dagar i tält i Stockholm Län med start i Mars

Trött på en skruvad bostadsmarknad i Stockholm, skulder som tär och avsaknad av frihetskänslor både själsligt och ekonomiskt. Det må låta dystert men sanningen är den att jag annars är väldigt nöjd ... Läs mer.. 2

2019 års första natt i tält

Jag hade tänkt att det kanske var svårt att få ner tältpinnar i frostfrusen mark och att mitt tunneltält därför skulle vara svårt att använda såhär års, på barmark iaf, men läste ett tips om att ... Läs mer.. 2

2018: Viktigaste året i mitt liv

Utan minsta tvekan är det så att 2018 har varit det viktigaste året i mitt liv. Jag skulle vilja påstå att det gjort mig till en bättre människa. Framförallt till en bättre pappa. När vi insåg att ... Läs mer.. 1

Blogga på Utsidan!

På Utsidan kan du lätt skapa en egen blogg för att dela med dig av ditt friluftsliv och annat till Utsidans alla läsare.

Skapa din egen blogg här