Värmetröja M/90 Ullfrotté

Hejsan!
Jag undrar om det är någon som vet var man köper M/90 värmetröjan billigast! det ska finnas en firma som säljer dom för ca 200:- men jag vet inte vilken jag har ju 2st men skulle behövt några till *ler* har ju kikat på några firmor men den billigaste ligger runt 400:-
Mvh
Peter
 
Torghandlare

Hej!

Jag köpte min iofs begagnade M90 värmetröja (Ullfrotté)för 150 kronor av en torghandlare i Lidköping. Han hade diverse olika utrangerade militära artiklar och kan väl snarast liknas vid ett kringresande överskottslager.

Jag minns inte nu vad hans firma hette, men minns att den fanns någonstans i falköpingstrakten. Jag kollar upp närmare och återkommer.

Joakim Ekendahl
 
Torghandlare

Jo det var lika på city festen i Gävle då var det en torghandlare som hade surplus och dom hade nya för 198:- och jag köpte inga då fast nu ångrar man sig.
och hans adress fick jag inte med mig!
 
köp av militären...

Det billigaste jag sett är inne på regementsbutikerna. ~240 kr kostar de där och då finns både blå och grön, iallafall på amf4.
Nu kan ju inte vem som helst kila in på regementena och handla men kanske känner du någon som jobbar inom försvaret, gör lumpen eller är med i hemvärnet.
/Henke
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.