Träningsprogram ?

Är det någon som vet var man kan få tag på ett träningsprogram någonstans på internet ? Jag har letat lite men hittar inget bra program. Jag hade tänkt lite åt veckorutinshållet eller någonting sådant..

Tacksam för hjälp
 
Cross track

Det finns ett bra program som heter "cross track". Vet inte vart man kan ladda ner det men det är väl bara att söka upp. Annars är Polars (dom som gör pulsklockor) program mycket bra men smakar det så kostar det...

MVH
Cristoffer
 
Jag vill utveckla frågan lite...

Jag letar åxå efter träningsprogram på nätet, fast förgäves.

Jag letar inte alls efter ett dataprogram, utan ett schema på veckodagar med olika träningspass.

Träningen är för att utveckla konditionen till max. Styrkan och uttåligheten ska åxå utvecklas till max.

Programmet bör innehålla träningsrutiner och ev. mat/näring.

Mvh Dan
 
Försvaret har flera träningsprogram inför sina jägarutbildningar och liknande som passar bra för de flesta som vill ha allround-träning. Sök på www2.mil.se efter fallskärmsjägare och kustjägare. På dessa sidor finns flera bra och lagom hårda träningsscheman.
 
Träning

Hej! Har läst alla inlägg om träningsprogram och här kommer lite tankar från mig.
Färdiga träningsprogram är ganska allmängiltiga och passar in på många människor. Problemet är ju att vi är individuellt olika och därför så går det knappast att via ett sådant träningsprogram maximera sin konditions-,styrke-och uthållighetsträning. Jag säger inte att de är dåliga eller så utan att träning är mer komplex än så när det gäller att maximering. Har ingen aning om hur mycket ni kan om träningslära och sådant men ett tips är att förkovra sig i den litteratur (sök på internet och bibliotek)som finns kring träning eller leta rätt på någon som kan hjälpa en med sin träning.T.e.x en personlig tränare på ett gym.Till sist så vill jag påpeka än en gång att träningprogrammen är säkert bra men för maximering av träning krävs mer än så.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
xyz123 Träningsprogram på iPhone Träning och hälsa 2
jon j skräddarsydda träningsprogram? Träning och hälsa 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.