Träningspolare sökes!

Tjenare!

Jag bor sedan i höstas i Malmö (pluggar på Malmö Högskola) Jag börjar bli lite less på att jämt träna själv så jag undrar om det är ngn som är sugen på en träningskompis? Eftersom jag inte har bil blir det tyvärr mkt asfalt med mtb:n. Dock brukar jag ibland cykla till Genarp och ta en kortare tur i skogen, finns ju även lite småstigar i Arrie...
 
Hur populaärt är det egentligen att man hojjar i bokskogen? Det är ju cykelförbud på de flesta stigarna. Brukar du köra där?

/Martin
 
Körde under hösten i Bokskogen med ett gäng varje torsdag kväll. Med hembyggda halogen-pannlampor kan man blåsa på rätt ordentligt trots att det är kolsvart i skogen. Nu när det är ljusare på kvällarna är det nog ingen bra ide att cykla där, för mycket folk som är ute och springer/promenerar.

Annars har jag hojjat lite på Bulltofta, där är det inget cykelförbud såvitt jag begripit.

Jag har bil och behöver också någon att träna med - Hör av er!

/christian@appium.com
 
Bokskogen

Jag brkuar köra både i Bokskogen och i Bökeberg utanför Svedala. Visst är det cykleförbud i Bokskogen men inte på ridstigarna och det är ju rent bondförnuft som gäller om man stöter på någon ¨på en annan stig.
 
Bökeberg

Hallå!

Körde förbi Bökeberg häromveckan då jag var ute på en asfaltsrunda, är det skåneleden du brukar cykla på då? Är det bra stigar där?
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.