Staika

På Intersport drottninggt Sthlm säljer dom H-staika för4900kr, det är Dac stänger.Det bordevara prisvärt även för de som tycker pris/kvalitet normalt är för högt.Jag har slagit upp det och synat , verkar vara ett
bra tält med många ventileringssätt,
Håkan
 
Varför?

Har du någon aning om varför de säljer det så (relativt) billigt? Är det möjligen 2002 års modell med genomgående kanaler? 2003 års modell skiljer sig också från årets men den skillnaden har jag litet dålig koll på.
 
Det är genomgående kanaler, så dom har något år på nacken, kan tänka mig att det är svårt att tävla med Marmot som är lite mer färggranna där dom står resta.
Hoppas jag blir nöjd islutändan iallafall,det är lite knöligare att få rest det än mitt tunnel, men så var det första gången jag rest ett kupol. Nu är inte kala klippor något problem, till skog och fjäll blir det tunnel med Gt-absid. Dom hadde även ett Mackinley självstagande för 3tusen men när det bara skiljde en Ålandskryssning så----
Håkan
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.