• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Sista minuten - klättring

Hej!
Jag söker resesällskap på en sportklätter-resa i februari eller mars.

Mitt upplägg är att ta en sista minuten till typ kanarieöarna eller marocco och sedan improvisera resten. Jag antar att man blir tvungen att hyra bil på plats.

Jag är flexibel vad gäller tidpunkt och resmål, bara det blir hyffsat billigt.

Tveka inte! Häng med!

/Olle
 
klättring

Jag har också tänkt ta en sista minuten där i mars, vecka 12 närmare bestämt och har ingen reskompis för tillfället.. Jag skulle gärna vilja att det var en aktiv vecka av något slag. Löpning, cykling eller vandring. Klättring låter också skoj, men det har jag inte så god vana av. Jag antar att du hållt på med det en del?

Mvh Marie
 
Hej Marie!

Kul att du vill hänga med!

Jag tänker mig också en aktiv vecka. Ligga på stranden är inte min grej.

En vecka är dock ganska kort tid och jag vill lägga focus på klättringen, även om andra aktiviteter också kan hinnas med.

Att du inte klättrat så mycket har ingen betydelse, bara du kan grunderna. Jag har hållt på en del, men är absolut inget proffs.

Skriv till mig på ollepelo@hotmail.com så kan vi prata vidare.

/Olle
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.