• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Äventyrskompis skidor,klättring,paddling mm

Hej
Jag heter Magnus och fyller 21 till sommaren.
Jag söker någon att resa med till hösten, jag vill åka skidor i ett par månader men även klättra paddla fors mm. Jag har inga bestämda planer vart men skulle vilja åka mot canada alaska. Har blivigt mycket intrtesserad av detta på senare år. Jag har inte så jätte mycket erfarenhet men skulle vilja satsa på att lära mig ordentligt.

Har du några idéer eller är lite intresserad så hör gärna av dig!!!!!

E-mail magnus.johnson@home.se
 
E juh rätt sugen på sol...

Tjena Magnus...
Jag har lite planer på att emigrera i höst/vinter.
hade egentligen inte tänkt att ta med mig en massa prylar för olika aktiviteter men din insändare fick mig att börja grubbla på det. Anledningen till att jag flyr fältet är att jag inte vill tillbringa vintern i sverige. (Är rätt trött på kylan) Å andra sidan så är jag en hängiven brädåkare och det är sällan jag tackar nej till åkdagar. Jag ser dock ett stort problem med att ha med mig utrustnig både för sommar och vinteraktiviteter. Jag planerar väl stanna ute till sommaren 2002. Ska försöka gå någon nybörjarkurs i forspaddling innan jag åker. (har tidigare aldrig kört) Jag har klättrat i ca 2 år och är väl en god nybörjare.... Nu till mina resplaner:
Jag vill till solen!!
Har en dröm om transibiriska järnvägen till peking därefter långsammast möjliga sätt via Indien upp till Mount Everest Base Camp. Detta är bara en dröm, men det är där man får börja. Jag ska nog hålla mig i det området iallafall. Sticker nångång oktober-december. (måste tjäna lite pengar oxå :) har du frågor eller funderingar ere bara att höra av sig.
Tills dess:
Happy Travels
//Daniel
 
Hej!

Hej !
Att resa längs med Kanadas kust upp till Alaska tror jag är underbart. Min avlägsna släkting reste den resan från Seattle upp längs british colombia med ångaren Northen West i början av 1900-talet. Han skrev en följetång i tidningen Bohusläningen om den vackra scenografin och de otroliga intryck han fick. Han var en mycket berest man och äventyrare och detta beskrevs som en av hans vackraste resor. Även om han dock fick slita för sitt guld väl i Alaska. Jag fantiserar om att göra samma resa som min farbror Fred gjorde någon gång.

Mvh Rebecka
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
realout Äventyrskompis på resa vart som helst Reskompis 1
ww-user Äventyrskompis sökes Reskompis 1
Toffs. Fiske/äventyrskompis i Rogen/femundsmarka! Reskompis 0
saraabeiramar Grövelsjön - Storulvån på skidor, april 2016. Reskompis 7
jocke5 Tarradalen påskveckan skidor tält/stugtur Reskompis 0
gide Jämtlandsfjällen på skidor Reskompis 0
Thesearch Vill du bestiga Mont Blanc på skidor med mig i vår Reskompis 0
bredberg Bil Chamonix/Grenoble 21/12, hem12/1 + isklättring/skidor La Grave v52, 1 & 2 Reskompis 3
hejahej skidor i alperna Reskompis 4
emm Reskompis snowboard (skidor) Reskompis 1
kustj Sugen på att klättra/åka skidor i alperna? Reskompis 0
AT Skidor i Alperna v 32-35 Reskompis 0
Pumba Klättring, snorkling, vandring fina natur gärna Norge Reskompis 0
ph.nilsson Klättring slutet december/början januari Reskompis 0
Borgas Sydamerika, 3 veckor November - kite, klättring, rundresa? Reskompis 2
3525 Klättring Mallorca Reskompis 0
Elof Sista minuten - klättring Reskompis 2
peder.holst_tellustalk.com Klättring Finale Ligure v. 42 Reskompis 0
anbd Plats i bil/ klättring Kullen Reskompis 0
bpette Siurana-klättring!!! Reskompis 0
bjesse Klättring till lågpris! Reskompis 0
peder.holst_tellustalk.com Klättring v. 47 Reskompis 0
perslov Klättring Frankrike v34-35 Reskompis 0
DIF-Larson Klättring på Naxos... Reskompis 0
tarjis Klättring Malaysia? Reskompis 0
magnusjohnson Klättring o cykling Reskompis 0
mattiase Klättring Calpe i November Reskompis 0
Klättring i varmare land Reskompis 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.