• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Fiske/äventyrskompis i Rogen/femundsmarka!

Hej!

Jag är en glad 27-årig kille som söker någon som kanske vill bli med på spännande äventyr i Rogen/femundsmarka! Vad jag normalt gör är: försöker ta de största fiskarna i alla sjöar och åar, försöker se alla djur, stenar och växter samt studsar upp och ner på alla fjälltoppar!

Jag är väl typ halvt uppvuxen i området så jag känner området Mycket bra, men kommer jag att tillbringa Ännu mer tid där. Ibland händer det kanske att jag måste studsa omkring där själv och det kan ju vara lite tråkigt - så därför tänkte jag se om det fanns andra med lika "konstiga" intressen och drömmar!

Så varför inte bli med bland mygg (aj), björnar (gulp), storfisk mm och i världens? vackraste natur!

Är du nyfiken, intresserad så hör av dig till mig så kan vi diskutera mer!
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.