• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Äventyr, Vildmärk, Adrenalin och Fiske!

Tja!
Jag är en Zimbabwean safari guide - bo här iSverige nu...har egen företag som arrangerar safari och adrenalin resor til södra Afrika...är helt tröt av den så kallade sommartid här iSverige och behöver flera bra människor att ordna en riktigt äventyrsresor med. Jag tycker om allt inom vildmark och att träffar trevligt äventyrlig folk. Har väldigt mycket erfarenhet iSafaris, duktigt lejon-buffel och nöshorning tracker. När jag är inte på spår efter de, tycker jag om att flugfiske, fallskärmshoppning och adrenalin aktiviteter typ, white water rafting, bungy, kayaking och mitt absolut bäste är kanot safari vid Zambezi flöden genom 5-6000 flödhästar längst en vattensträck om circa 7,5 mil. Har du en riktigt äventyrslust?? Kom igen nu alla ni some sitter vid datorn och tänker om vad ni kunna eller skulle göra! Dont think about doing it, dont talk about doing it - JUST DO IT!
Hör av er och jag garanterar en upplevelse ni skulle aldrig glömma...och ni ska altid åker tilbaka til!
Andy - andy@aws.se
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.