• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

ut i naturen sista augustiveckan?

Har ledigt 24/8 till 2/9 och längtar efter att ta mig ut i naturen med cykel kajak eller till fots. Några dagar eller en vecka ungefär. Bor i stockholm men är förflyttningsbar... Skulle vara kul med sällskap, eller hur?
 
Jag vet inte hur gamal du är, jag är iallfall 18... Och jag skulle jättegärna komma iväg, tyvärr börjar jag skolan den 20:e, men på helgen är jag ledig. Jag har tyvärr inte kommit iväg på nåt i år (för jag saknar resesällskap). Men jag älskar allt vad äventyr heter och trivs verkligen inte med att vara instängd.
 
Jag hade tänkt sticka ut tidigast nästa vecka, allra helst efter 23 augusti, så det blir nog lite svårt att få ihop det hela. Ha det trevligt i skolan!
Åsa
 
Paddling?

Hej Azet, mycket bra idé! Jag är också ledig sista veckan i augusti och är sugen på att komma ut på nåt. Kajak lockar helt klart, jag är helt grön på det men hur svårt kan det vara?? Jag har sommarstuga i norra Roslagen som man ev kunde utgå ifrån, kajaker finns att hyra i närheten (se http://www.grasokanot.nu). Sen är det bara att susa ut i skärgården, kanske med tält så det blir en lite längre tur. Låter det här intressant så hör av dig!

/Martin.
 
Måste upp i fjällen men alla jobbar. Ledig från 25 aug till den 1 sep. Spelar ingen roll var, är sjukt vandringssugen.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.