Ridning på korsika med UCPA - rekommenderas?

Är det någon som har varit med UCPA till korsika på ridturerna de arrangerar?

Hur har det varit isåfall? Hur var hästarna - pigga, vältränade, utbildade, roliga? Hur bodde man? Vad var allmän intrycket - något att rekommendera?

Vi pratar inte franska men har lång erfarenhet av ridning.

Linda

Synd att ingen svarat på tråden. :( Jag är själv grymt sugen på att testa den ritten men har inte så lång erfarenhet av ridning .Skulle ändå vara intressant att få höra någon som varit iväg på safarin.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Hej, Hoppas du hittar nagon ridintresserad!?

Sjalv ar jag intresserad av att komma i kontakt med tennisintresserade som ska resa med UCPA, Lacanau, i sommar!? :) Har du nagot tips pa hur jag kan soka upp sadana personer har pa Utsidan?

Robert

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips