• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Nya gröna klättrare i Göteborg?

Hej!

Jag tog topprep- och ledkort i september men kommer tyvärr inte iväg så ofta som jag skulle vilja. Jag är väldigt flexibel och kan tänka mig att klättra var som helst i Göteborg då jag inte har något kort någonstans, jag pluggar så även tidsmässigt är jag ganska fri (förutom den här läsperioden då jag endast kan kvällar och eventuellt någon dag efter lunch)

Så om du också är grön inom klättring och skulle vilja komma iväg mer, skicka ett mail eller meddelande så ordnar vi någonting!

/Sarah
 
Jag e på!

Jag klättrar på Fabben och försöker ta mej dit ett par gånger i veckan. Har topprepskort men bara nån vän som kan klättra med mej. Hade varit kul att lära känna några fler. Hör av er!
 
Hej

Jag pluggar oxå och kan vissa hela dagar. Hänger på domen någon gång i veckan och bohuslän, uddevalla och utby/fjällbo så fort isen är borta :)
 
Hej!! Är oxo ganska ny i stan och har äntligen kommit igång med klättringen igen efter ett litet uppehåll. kommer nog klättra mest på Fabriken men det är ju skoj med variation o det vore skoj att klättra med er. På tisdag är jag på Fabriken från 16 o ett par timmar fram. Ses då eller nån annan gång
//Aron
 
repslagis

tjena, ja har klättrat till och från och periodvis men sen jag flyttade till göteborg har det inte blivit nått. Är hungrig på att sätta igång å köra nån gång i veckan =).

mvh
 
Tja.

Klättrar ni på domen så är vi ett gäng på 30 pers som har en gemensam kalender på google som man kan vara med på... tanken är att det ska vara för alla ställen i göteborgs området både för gröna klättrare till mer etablerat folk som kanske inte har någon att klättra med. kolla in Klätter Kalender Göteborg om in har facebook det är en grupp.. annars kan ni bara skicka ett mail till kkg@mail.nu så kan ni få mer info och bli addade i kalendern som ser ut så här...

http://www.google.com/calendar/embe...roup.calendar.google.com&ctz=Europe/Stockholm

Mvh. Sasch och KKG
 
Klättring

Hej Sarah,
Jag ser att ditt inlägg är några månader men jag kan alltid göra ett försök...:)
Jag tog topprepskort för snart ett år sedan, då min klätterkompis hoppade av relativt snabbt och andra saker kommit i vägen har jag inte varit så aktiv... Men känner nu att det är hög tid att ta tag i saken!!:)

Hur har Du det i dagsläget, klättrar du nåt? Jag har ännu inte köpt egen utrustning men min tanke är att göra det så snart jag kommit igång igen! Vore skoj att klättra lite utomhus nu när vädret tillåter, men är som sagt helt grön på det området:p

Vore kul om du hörde av dig så kan vi kanske ta en fika och se om vi komemr fram till något...

Önskar Dig en fin dag,

Hälsningar
Helena
 
Hur blev det?

Blev ni några som började köra på fabben?
Jag tog topprepskort i höstas, men pga olika saker försvann min dåvarande partner. Så nu vill jag ha ny(a) :)

Jobbar för tillfället i jönköping men när det väl är över vore det roligt att träffa nya klättrare. Gärna även för att testa utomhusklättring nu till sommaren.

Det vore roligt med en googlekalender för fabben också. Finns det kanske?

--Anders
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Robin Lindblom Västragötaland/bohuslän söker klättrare och info Klätterkompis 1
Sain2 Gammal klättrare söker sig tillbaka Klätterkompis 3
K-M Klättrare i Chamonix v.29 Klätterkompis 0
rebecka.gullberg.9 Söker passionerade klättrare i Sthlm Klätterkompis 1
robinhaag Är du en hängiven klättrare så titta hit! Klätterkompis 1
widegren Klättrare Ludvika Klätterkompis 1
Rubstep Klättrare stockholm, klättercentret Klätterkompis 1
nCore Klättrare Sökes! Dalarna/Västmanland Klätterkompis 7
xDanne Klättrare sökes. Klätterkompis 0
aenyberg Klättrare i Jönköping Klätterkompis 0
xDanne Rep klättrare Sthlm Klätterkompis 5
Christoffer A Dala-klättrare Klätterkompis 1
ctve8n Klättrare i Strängnäs/Mariefred sökes 29/3 till några dagar framåt Klätterkompis 0
kbahenke Klättrare gbg/Kungsbacka? Klätterkompis 6
backst Klättrare med alpina mål Klätterkompis 0
Citrusskal Klättrare Nyköping? Klätterkompis 4
froztyman Klättrare i Hälsingland Klätterkompis 0
Sticky fingers Klättrare runt Borås Sökes Klätterkompis 4
Säl Klättrare i Enköping Klätterkompis 0
Henkanii Klättrare Klätterkompis 0
viktor_maiden Klättrare i Sthlm Klätterkompis 13
anna-r klättrare i dalsland/värmland i sommar? Klätterkompis 6
b_luthman klättrare i uppsala Klätterkompis 5
AnnikaB Klättrare i Malmö/Lund??? Klätterkompis 5
Mini_DH klättrare i eller nära Ullared Klätterkompis 0
stinis3 Klättrare i Uppsala!!! Klätterkompis 1
fredrikg Klättrare i Skellefteå Klätterkompis 0
mariap hallå - klättrare i småland? Klätterkompis 0
malou Klättrare i Kalmar? Klätterkompis 0
Beppe Sökes: klättrare som gillar att köra ute året om Klätterkompis 2
AndreasBlomquist Klättrare i Karlstad sökes... Klätterkompis 7
olaka Föräldralediga klättrare i Sthlm? Klätterkompis 0
alien Klättrare i Lidköping ? Klätterkompis 0
matberedare Fler klättrare på Värmdö??? Klätterkompis 0
evinrude Klättrare på Värmdö Klätterkompis 2
japp Klättrare i Gällivare med omnejd? Klätterkompis 2
Boosse mogen klättrare Klätterkompis 1
midas Grön klättrare... Klätterkompis 0
anod Seriös klättrare i Gbg Klätterkompis 2
Shiva Klättrare i Helsingborgstrakten! Klätterkompis 3
mattan AID klättrare i gbg Klätterkompis 0
Erik93 Klättring i Göteborg Klätterkompis 3
Ghost Reppartner i Göteborg Klätterkompis 1
Haddouken Klätterkompis Göteborg Klätterdomen Klätterkompis 1
7krokodiler Klätterkompis Göteborg Klätterkompis 0
emelieh Repkompis i Göteborg Klätterkompis 0
zhenya_ren Föräldralediga klätterkompisar i Göteborg Klätterkompis 0
EmmaF Klätterkompis i Göteborg sökes Klätterkompis 3
TeoBre Klätterpolare Göteborg Klätterkompis 3
emma93 klätterlabbet göteborg Klätterkompis 1

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.