• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Nya gröna klättrare i Göteborg?

Hej!

Jag tog topprep- och ledkort i september men kommer tyvärr inte iväg så ofta som jag skulle vilja. Jag är väldigt flexibel och kan tänka mig att klättra var som helst i Göteborg då jag inte har något kort någonstans, jag pluggar så även tidsmässigt är jag ganska fri (förutom den här läsperioden då jag endast kan kvällar och eventuellt någon dag efter lunch)

Så om du också är grön inom klättring och skulle vilja komma iväg mer, skicka ett mail eller meddelande så ordnar vi någonting!

/Sarah
 
Jag e på!

Jag klättrar på Fabben och försöker ta mej dit ett par gånger i veckan. Har topprepskort men bara nån vän som kan klättra med mej. Hade varit kul att lära känna några fler. Hör av er!
 
Hej

Jag pluggar oxå och kan vissa hela dagar. Hänger på domen någon gång i veckan och bohuslän, uddevalla och utby/fjällbo så fort isen är borta :)
 
Hej!! Är oxo ganska ny i stan och har äntligen kommit igång med klättringen igen efter ett litet uppehåll. kommer nog klättra mest på Fabriken men det är ju skoj med variation o det vore skoj att klättra med er. På tisdag är jag på Fabriken från 16 o ett par timmar fram. Ses då eller nån annan gång
//Aron
 
repslagis

tjena, ja har klättrat till och från och periodvis men sen jag flyttade till göteborg har det inte blivit nått. Är hungrig på att sätta igång å köra nån gång i veckan =).

mvh
 
Tja.