• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Nepal

Jag har allvarliga funderingar på att åka till Nepal och Mt.Everest basecamp i vinter. Vill ev också bestiga nån/några fina toppar.

Nån som är sugen på att hänga med?
Hör av er!

//David.
 
Jag kom hem från Nepal för någon månadsedan och kan bara säga att hade jag haft råd hade jag åkt direkt tillbaka. Om du hittar någon att åka med vet jag att ni kommer att få skit kul hela tiden, det är ett underbart land med underbara o vänliga människor.
Skicka mig gärna ett e-mail från Kathmandu.
 
Hej hopp!
I maj och juni nästa år har jag förmodligen en lucka i mina studier. Drömmer om Nepal!!
hälsningar Rebecka
 
Till Base Camp!

Hej!

Jag funderar på att åka till Nepal och gå upp till Base Camp i slutet av oktober i år. Söker också reskompis.
Anna
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.