MTB i OS

Eurosport...

Om du inte vill bli alltför irriterad på kommentatorerna så är det läge att hoppas att du kan se tävlingen på Eurosport istället. Jag tycker att SVT:s cykelkommentatorer och deras kommentarer på herrarnas linjelopp utgör det absoluta "lågvattenmärket" för pågående OS...
Jag såg till att hålla mig till Eurosport efter någon minuts elände.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Instämmer, SVT borde anlitat en expertkommentator som bisittare under linjeloppet. Dock tycker jag att den nuvarande kommentatorn imponerade en hel del trots allt.

Har hört att både SVT och SVT24 ska ha expertis(som verkligen kan) vid sin sida under MTB-sändningen. Om det är ett faktum visar sigOm nu detta ej skulle vara ett faktum bör ju Eurosport finns nära till hands.

/Patrik

Jag kollade tider förra veckan och då förstod jag att damerna kör kl.10 på fredag 27/8 och herrarna kör kl. 10 på lördag. Kanalerna var SVT1 och SVT2 (tror jag).

Jag kollade på SVT's hemsida för OS, bäst att du dubbelkollar själv.

// Jepa

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips