Långvandring söderut. Söker travelmate!

Hej alla människor! Jag är nyregistrerad här på forumet då jag söker efter en travelmate.

Det är så att jag planerar att göra en långvandring fram mot sommaren. Jag planerar att gå söderut utan bestämd destination och tidsschema. Detta blir ingen lyxvandring utan en vandring jag gör för att upptäcka orörd natur och häftiga miljöer. Tält och störmkök är det som gäller till största delen.

Är det någon som känner sig sugen eller manad att följa med? Jag tror det är viktigt att man trivs väldigt bra tillsammans för att det skall kunna flyta på och vara så roligt som möjligt. Jag är en kille på 20 och bor i Partille strax utanför Göteborg. Jag är en glad kille i grunden och skrattar ofta. Gillar att utmana mig själv.

Om du känner att du skulle vilja hänga med och har samma inställning som mig så tveka inte att höra av dig.

Om det finns någon som har gjort liknande vandringar så får ni gärna dela med er av historier eller praktiska tips.

Mvh Johannes
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.