Kopiera design :)

Korkat...

... att bara göra det 20 cm bredare än orginalet... annars så hade det ju varit ett alternativ som ett litet tvåmanna... 40-50cm till så hade det varit intressantare... fast till samma vikt såklart!
 
Japp, 90 cm är i det trångaste laget. Alla vet väl hur det var att trängas me tjejen i de klassiska 90-cm sängarna haha ;)

Isåfall är Ringstind 2 helt klart bättre, men liknar inte Akto lika mycket som detta gör.. för detta är fanimej identiskt!

// Jocke
 
Såsåså, även om jag är en i hillebardernas sköna skara skulle jag utan att tveka rekommendera detta tält om jag fick veta lite mer om det i praktiken. T.ex. hur sömmar och fästen ser ut. 2,1 kg och ett pris på 1995:- och riktigt bra utrymme för 1 pers och ok för 2 som känner varandra väl..... Hade jag inte ett Nallo2 skulle jag nog kolla upp det här på direkten.

Däremot så med ordinarie pris på 3995:- är det inte så intressant. Men fram för fler nya märken i handeln, sätt press på de stora elefanterna.

Mvh
Peter P.
 
Jag sa inget om att jag inte skulle kolla upp det om ja nu inte hade ett Akto, vilket jag dock har.. ;)

Jag blev bara så förvånad när det är en i princip identisk konstruktion, allt ser likadant ut :) Lappen över absidtaket, linornas fästning, ventilationen.. :)

// Jocke
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.