• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klättra?!

Hejsan,
Jag klättrade en del för några år sedan, men vill komma igång igen nu. Har dock inte hittat någon att klättra med och tänkte att det kanske man kan hitta här!? ( i Stockholms området)
Magdalena
 
klättra

Hej !

också jag har funderat på att börja klättra. Hör gärna av du / ni vill ha sällskap.

Hälsningar
Eva
 
Hej

Jag har nte hittat någon heller!! mina vänner är så tråkiga gillar inte att sporta som jag själv.. bor du in sthlm blir det bra..
J
 
Klätterkompisar

Friluftsfrämjandet är, såvitt jag vet, ensamt om att ha en öppen utåtriktad klätterverksamhet i Stockholmstrakten. Om du inte störs av att ha både tjejer och killar som klätterkompisar, föreslår jag att du kollar http://www.bergsidan.com/, där det står en del om hur det går till.

/Ulf
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.