• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Börja klättra ihop?

hej!

jag har velat börja klättra i år nu men eftersom ingen av mina vänner är det minsta intresserad har det liksom inte blivit av. men nu skiter jag i det o försöker alltså hitta någon som är sugen på att börja klättra. kanske gå en kurs ihop? eller kan man bara "börja klättra"?

//maria
 
Samma här vill hitta någon och klättra med! Det svaga intresset från sina vänner får en att börja söka på annat håll..
Har tänkt mej börja klättra på klättercentret i Solna.
 
Hmm...
Funderar på "Grundkurs klippa" nu i september, kanske 8-9:e? Skulle kunna ske i södra halvan av
landet men gärna nära Linköping.
Har gått topprepskurs inomhus, har dock inte lyckats "tajma in" en utomhuskurs (misslyckades
senast p g a bristande deltagarantal). Är en fördel om man är två på klippan!
 
Johan,

det låter verkligen tipptoppkul men jag tänkte mig nog att lära mig grunderna inomhus till att börja med. Men tack för erbjudandet!
 
snart på väggen igen

hej hej!

Jag söker oxå klätterkompisar. :) Bor i stockholm och klättrar inne, på salveo. Har testat ute och tänkte mej att gå en utekurs nu i september men armbågarna har pajjat. Så det blir inget med utekurs detta år men jag hoppas att armbågarna snart kommer igång så jag kan börja rehabträna o sedan illa kvickt kan komma upp på väggen igen. :) Tog säkringskort i juli.

Milla
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.