• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

klätterkompisar i gbg

Finns det inga klättersugna tjejer (eller killar!) i göteborg? jag är nyinflyttat och tar gärna en sväng till klätterfabriken eller fabben (som dom säger här...). om det är nån som har lust att hänga på så blir jag glad. (klättrar 5-or)

/johanna
 

Guest

Gäst
Jag är ingen van klättrare men jag tänker bli det!
Uppvärmning i klätterfabriken skulle passa mej bra. Jag är nog en nybörjare, har klättrat i Utby i sommar vet inte vilken nivå, men med lite vilja klarar jag allt!
När? Det kanske finns fler tjejer som hänger på?!
/Liliane
 

Guest

Gäst
Hej Johanna!

Jag kommer ialla fall (en anledning att ta sej dit)!
Klockan 12 då?

/Liliane
 

Guest

Gäst
Miss

Lessen, min lördag körde ihop sej.... Jag vill göra mer en jag hinner med!
Mitt i veckan passar mej bättre, kanske på onsdag?

/L.
 
Jag vill också vara med

Jag har just gått och funderat på hur jag ska komma igång. Jag har klättrat lite utomhus, men nu är min mentor bortrest och då blir det inget. Har dessutom varit borta hela den här sommaren och inte fått träning på länge alltså. Kan inte jag också få hänga på? Kan vi inte kolla en ny dag att träffas på. Vardagar är just nu bättre för mig också.
 
tisdag

Halloj,
ett nytt försök... för mig funkar inte måndagar och fredagar och helst inte onsdagar heller.... Hmm, men vad sägs om tisdag (28 jan) nästa vecka? vid 17.30 kanske? nån som har lust att hänga på då??

/johanna
 
28/1