• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klätterfabriken, onsdagar, Gbg

Jag funderar på att börja gå till Klätterfabriken på deras teknikträning ons 20-22. Jag är nybörjare och skulle gärna få sällskap (om man nu inte träffar folk där). Någon som är intresserad?

Hör av dig!
ulrika_linge hotmail.com
 
Re: Nag-nag-nag... ;-)

haskell; sa:

Har klättrat en del, typ intensivt var fjärde år, tills jag överbelastade mig. Nu mår dessa kroppsdelar rätt bra så jag kan tänka mig att riva loss igen. Kruxet är väl att andra kroppssdelar är lite trötta och det finns så mycket annat att göra. Men klipp- och sportklättring har hört till mina favorit glädjeämnen.
 
Sorry Ulrika, att jag och Fredrik "kidnappade" tråden. Jag skickar upp din fråga till toppen på "Visa senaste". Hoppas klättringen blir toppen, det finns (efter vad jag har hört) mycket folk (olika nivåer och ambitioner) där på onsdagar, jag tror att det är helt lungt att sticka dit själv. Om man vill. Kör hårt!
 
Hej Ulrika! Jag är mybörjare på klättring, men vill gärna klättra mer. Är 19 år så hör av dig om det låter intressant.

mvh Hanna
 
Hej Ulrika,
jag gick några ggr i höstas på teknikträningen, har tänkt o gå några ggr i vår också, det är väldigt roligt.
Vi kunde träffas där om du vill? Hör bara av dig så bestämmer vi en onsdag.

Mvh,
pia
 
svar

Hej! Gäller det fortfarande detta att det är nybörjar klättrning i Gbg på Onsdagar på kvällen? Isåfall vill jag dit och kika. MVH Linnéa
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.