• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Mamma-/pappaledigt friluftsfolk i GBG

Jag är en rastlös och mycket höggravid 29-åring som sitter och funderar över livet efter förlossningen.

Jag undrar om det finns fler, liksom jag, som är intresserade av att dra ut till skogs och insupa friskluft och så småning om komma igång med att klättra, vandra och njuta av naturen på småknoddarnas villkor.

Finns det redan grupper av denna typ i Göteborg med omnejd eller är det dags att bilda en?
 
Hej Anna,

jag är hemma med en flicka på 3 månader och vi skulle gärna hitta på något med dig. Vi brukar försöka klättra lite på dagarna, springa eller bara vara ute och promenera. Det är alltid kuligare med sällskap! Hör av dig om det är aktuellt.

mvh

Alexandra
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.