• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Kanotpolo i Sthlm

Finns det några som är intresserade av att lattja lite med kanotpolo? Jag har spelat en gång i Brunnsviken med några kompisar, men det är svårt att tajma alla för en ny omgång. Mellan sex och åtta spelare är optimalt tycker jag. Vi kör med nybörjarregler, spel för skojs skull, inte för att vinna till varje pris.

Förslagsvis en vardagskväll t.ex. 18-20 nästa vecka?

Kalle G
 
Mer info....

Hmm, ursäkta, jag var kanske lite sparsam med information. Här kommer mera:

Brunnsvikens kanotklubb håller - som namnet antyder - till vid Brunnsviken nära T-universitetet (Norra Djurgården). Klubben hyr ut polokajaker 2h för 80kr. Paddlar, boll, flytvästar, etc ingår. Tyvärr inga riktiga mål; vi använda små innebandymål senast...det finns tre bryggor för i-och urtagning av hyrkanoter (långfärdskajaker; kanadensare), och vi fick ha målen på två av bryggorna, men måste ta hänsyn till andra när vi spelar. Så det är mycket amatörmässigt...

OBS att jag är helt rudis på detta, har som sagt bara spelat en gång. Tänkte att det kunde vara kul att prova på, men det var det inte. Det var JÄTTEKUL!

Dessutom ger det bra tillfälle till träning på roll och kamraträddning...!

Kalle G
[Ändrat av Kalle G 2002-08-08 kl 15:20]
 
En till bara?

Nu behövs bara en till för att vi ska bli ett lagom gäng...någon fler intresserad? Vi spelar på torsdag (15 aug) kväll.

Kalle G
 
En annan gång kanske

Hej!
Missade detta tillfället, men det låter som en kul grej. Jag kan vara intresserad om det blir fler tillfällen.Funderar dessutom på om man skulle gå med i Brunnsvikens klubb, så då vore det ju bra att få en liten inblick i deras uthyrning först.

MVH
Johan
 
Kanotpolo i Brunnsviken

Hej Kalle!
Är det inte dags att försöka spela kanotpolo igen? Vad sägs om att spela i Brunnsviken på onsdagar kl.18? Kanske fler vill hänga på eller prova på detta roliga spel!
 
Re: Kanotpolo i Brunnsviken

robert.31; sa:
Hej Kalle!
Är det inte dags att försöka spela kanotpolo igen? Vad sägs om att spela i Brunnsviken på onsdagar kl.18? Kanske fler vill hänga på eller prova på detta roliga spel!

Hej Robert!

Självklart skall vi spela i sommar också! Onsdag kl 18 låter som en bra tid. Passar väl på då att uppmana alla andra som tycker det låter roligt att höra av sig. Men inga dåliga förlorare;) vi spelar för att ha kul och få motion, inte för att vinna till varje pris.

maila kg@avantel.se

/Kalle
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.