Kajaktur i östergötland !

Tjena

Jag har planer på att prova kajak någon dag under juli - augusti, för första gången !
Är de någon som är sugen på att följa med ?
Jag har inte bestämt var när eller hur.... tänkte hyra en kajak troligen i motala om inte någon har nåt annat bra tips ?

Uppskattas om det är någon som har paddlat förrut som kan komma med tips, men är det någon annan som vill prova på för första gången samtidigt kan ju det också bli roligt!

Hör av er om ni är intresserade !
 
Kajaktur

Hej!

Hur har det gått med paddlingen?
Jag har precis friskat upp min teknik efter långt kajakuppehåll, har nu egen kajak och går gärna med ut på tur. Norra Vättern ska vara fint liksom runt Motala. Vätternkajak lär funka bra att hyra från. Hör av dig om du vill ta en tur de närmsta veckorna, weather permitting.

mvh,
Daniel
 
joo... det har gått bra... har varit ute på några små turer för mig själv... Det är roligare än jag förväntade mig.. Det sägs ju att det går att paddla så länge inte isen har lagt sig.. så det blir säkert någon mer tur... September/Oktober brukar ju bjuda på fina dagar... Jag är gärna med på en tur...
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.