Vandringskompisar i Östergötland

Lurat lite på det samma här. Bor några mil söder om Östgötagränsen, i Västervik. Sitter också med bil så man är ju flyttbar om det blir aktuellt. Vore roligt att vandra i den regionen. Går mycket på Tjustleden här...


...mobile
 
Kul att det finns intresse. :) Jag bor utanför Vikingstad.

Xtrem, är det dig jag köpte mitt tält av för några år sedan? Ett Jack Wolfskin.
 
Jag hade en idé att vandra längs Göta kanal nästa sommar. Ingen "utmaning" precis men jag gillar kanalen och det kan vara roligt att se och känna in historien på något sätt. Jag har alltid gillat den och varit där många ggr men ett veckoslut med tältande längs vägen kunde vara lite roligt.

//Thomas


...mobile
 
Jag hade en idé att vandra längs Göta kanal nästa sommar. Ingen "utmaning" precis men jag gillar kanalen och det kan vara roligt att se och känna in historien på något sätt. Jag har alltid gillat den och varit där många ggr men ett veckoslut med tältande längs vägen kunde vara lite roligt.

//Thomas


...mobile

Hela kanalen, från Mem till Motala ? eller till Vännern ? Vorre ju ganska kul att vandra hela till Vännern och åka båt över vättern, jag tror de går någon passagerartur från Motala..
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.