• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Island/Grönland

Jag planerar en två veckors semester till Island och Grönland någon gång denna sommar. Jag har tänkt börja med att hyra bil och köra runt Island på en vecka med några stopp för kortare vandringsturer. Sedan flyger jag till östra Grönland (Kulusuk), vilket är förvånansvärt billigt (1500kr för en enkel biljett) och gör kortare (1-2 dagars) paddelturer med strandhugg och lättare vandringar i området.
Jag har inte fått med mig någon kompis på detta så hojta till om det verkar intressant. Jag är ganska flexibel vad gäller tidpunkten (juli-augusti).
 
flyg?

Hej
Jag tänkte åka mc på Island, dock ej klart när. Jag har också tänkt åka över till Grönland och hajka. Vilket bolag trafikerar Grönland-Island?

mvh niklas
 
Tack. Jag har tänkt åka båt till Island så jag får med mig mc:n. Till Grönland skall bara jag med så då räcker det med flyg.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.