• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Island 2007, 2 stolar lediga.

OBS! Om ni hör av er innan 25/11 kan ni komma till träffen där vi provkör bilen i terräng (Hallsberg).

Bland annat på grund av graviditet har jag nu garanterat en stol ledig för Islandsresan 2007.
Vi åker under slutet av Juli. Jag väntar på tidtabeller för att planera i detalj.

Vi kommer att åka terränghusbil till Bergen, båt till Island för att sedan vandra och besöka det mesta under två veckor med fordonet och till fots. En tur till höglandet och Askja.

Teamet är internationellt och består av personer från Sverige, Tyskland, Storbritannien.

Vi är alla vagabonder med spontan livsstil. För könsfördelningen vore det kul med en eller två kvinnor. Hör av er med en liten presentation så får ni mer information!

Väl mött!
/Jan Murberger
 
Hej.
Jag är en kvinna på 31 som blev intresserad . Har länge varit påväg till isalnd men har saknat sällskap.
Jag har ingen erfarenhet av teränng körning med bil men annars så håller jag på med det mesta just nu cyklar jag i skogen och klättar.
Mvh Elis
 
Det låter intressant! Har varit sugen på Island men ännu inte kommit iväg, så jag skulle nog gärna hänga på. Lite mer info om upplägget vore trevligt! Är själv man, knappt 30 år, och allmänt friluftsintresserad och friluftsvan.

/björn
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.