Inte gott!

Tänkte fråga om det finns någon mer än jag som har testat Wildlifes vegetariska alternativ. Är inte vegetarian, men tänkte testa för variationens skull. De övriga rätterna smakade helt ok.

Jag testade den vegetariska för några dagar sedan, och jag måste säga att den smakade för j**ligt. Det var som att äta galla!

Är det något fel på mina smaklökar, eller var det kanske fel på just denna påse? Vilka erfarenheter har ni övriga av den vegetariska varianten?

Be careful out there /Joel

Torkade frön, linser och rotsaker behöver oftast ligga i böt över natten för att komma till sin rätt. Kanhända därför att de inte ingår i traditionell karavanmat....MRE vegetarisk är heller ingen höjdare...

avslutad210712

Gäst
Polarnatt; sa:
avslutad210712; sa:
Att vad sa du att det hette.......

Jag förstår vinken, men jag tänkte mest för variationens skull. Jag har aldrig varit missnöjd med Wildlifes rätter förut.

Be careful out there /Joel

Nej det var ingen speciell vink utan bara det att om jag skulle äta vegetariskt ute så skulle jag nog torka maten själv och komplettera med bönor linser och annat.

Liknande trådar

Vandra i stad och natur: Upptäck Merrell SpeedARC Matis för urban hiking

Vandring i staden – en ny livsstil Urban hiking handlar om att utforska staden till fots och upptäcka dess dolda pärlor. Det är en aktivitet som ...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg