Hilleberg/Moontrail

Okej, nu ska jag erkänna att Hilleberg Sverige också är riktigt schyssta faktiskt. Vi fick ett tält som hade en reva, ett av typ 20 tält, men HB Sverige skickade genast ett nytt! All tidigare kritik tas bort, de är på det gröna igen, eller var det röd färg du ville ha? ;)

Moontrail som vi köpt via har varit helt enorma, av typ 50 produkter har ingen vara varit fel nu när allt är "klart", vilket är rätt bra! :)

Så vill ja självklart tacka alla som varit delaktiga på ett eller annat sätt, allt har ju faktiskt gått rätt smidigt :) Mycket paket har det dock varit hemma hos mig.. och COOP börjar bli rätt less på "kartong-snyltaren" ;)

// Jocke
 
myggan i tältet; sa:
Joakim Ambrosson; sa:
All tidigare kritik tas bort
Alltid välkommet med positiva rapporter, men förklara gärna vari den följaktligen ogrundade kritiken bestod.

Thomas

Det mesta är säkert rätt mycket känslomässig kritik då en order på 56 tält inte kunde levereras pga "tältbrist". Jag hade som sagt samlat ihop 56 tältköpare som skulle köpa via ett företag i Sverige, men ordern kunde inte fullföljas och vi stod utan tält.

// Jocke
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.