Havspaddling Kreta filmtajm

Skall man hyra havskajak utomlands brukar man bli hänvisad till trista tröga sitontops. Men nu kan man hyra riktiga kajaker på Kreta. Det här är en verksamhet i sin linda men det ser väldigt trevligt ut man har fina omgivningar så det borde funka fint.

http://vimeo.com/46019019

Kajakerna man hyr ut är stadiga lekfulla Tahe Reval Midi Pe som passar perfekt för sådan här verksamhet
 
Skall man hyra havskajak utomlands brukar man bli hänvisad till trista tröga sitontops. Men nu kan man hyra riktiga kajaker på Kreta. Det här är en verksamhet i sin linda men det ser väldigt trevligt ut man har fina omgivningar så det borde funka fint.

http://vimeo.com/46019019

Kajakerna man hyr ut är stadiga lekfulla Tahe Reval Midi Pe som passar perfekt för sådan här verksamhet

Är det inte du som har ritat den kajaken?
 
Jajamensan

När jag konstruerade Midi hade jag en bild av att den borde funka fint för sådan här verksamhet. Men som konstruktör har man förstås bara sina egna referenser att lita på. Och jag blev därför glad när jag hittade filmen. Extra kul också att uthyrning av havskajaker börjar sprida sig utanför Skandinavien som sagt annars brukar man bara vara hänvisad till tröga sit on tops. Dock är det en tuff branch med många konkurenter.

Och för att lugna oroliga läsare nej jag har inget ekonomiskt intresse i uthyrningsfirman.

Hans Friedel
 
Föresten

Det var länge sedan jag ritade någonting. Numera görs allt arbete digitalt. Kajaken moduleras upp exakt i ytprogram sedan görs alla beräkningar digitalt och data filen skickas till CNC fräs firman. Detta gör att processen går väldigt fort och resultatet blir exakt. Dock är det fortfarande ett hantverk dataprogramen är bara stöd. Lika lite som man blir en bra författare bara för att man har Word.

På bilden syns Lifestyle 420
 

Bilagor

  • lifestyle420.jpg
    lifestyle420.jpg
    23.6 KB · Visningar: 436

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.