Göteborgs Kanotförening?

Hej

Jag har precis köpt en kajak och tänkte då att det kunde vara bra att bli medlem i någon förening för att träffa likasinnade och slippa att paddla själv varje gång.
Nu har jag försökt att få fram någon information från GKF men utan framgång, förstår att det är lite mindre aktivitet nu på vintern men information om vad det kostar och hur man gör för att bli medlem borde ju finnas att tillgå (jag har kollat hemsidan).

Är det någon som vet vad det innebär, vad ingår? vad kostar det? hur gör man för att bli medlem?

Tacksam för svar.

//Thomas
 
Gkf

Hej Thomas!
Konstigt ingen svarat dig så då försöker jag ge dig svar på dina frågor. Gå in på GKF hemsida å skicka ett mejl till Hans Alter(tidigare ordförande, har nu hand om medlemmarna) så får du en medlemsansökan att fylla i.
Att få en sommarplats är ej så svårt(15/5-15/9) Men åretruntplats är det tyvärr lång väntetid på.
Medlemsavgift: 250:- + platsavgift: 250:- (+arbetsplikt 200:- som du kan jobba av) +nyckeldeposition: 100:-

Hoppas du är nöjd med svaren!
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.