Erik Gustavssons hemsida

Är det någon som vet vad som hänt med hans sida. Skulle så gärna vilja få tag i såna där zastera-paddlar men nu får jag liksom inte tag i honom. HAr ni något tips så vore det kanon!

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Ja, inte på flera dagar...

har den fungerat så jag undrar vad som hänt! MEn det är väl bara att vänta och se om det händer något. Men tack Henrik för länken!

Det verkar som hans ISP ligger nere. Kanske har de upphört? Försök ringa Erik Gustavsson på 0706-54 74 40. Det är störst chans att nå honom under kvällstid.
Hans mejladress är sportkanot@hotmail.com

/Erik

Erik...

..ett hjärtligt tack för det. Nu kan jag iallafall få tag i honom! Hoppas han sida kommer igång igen, lite roliga att titta på!
Tack än en gång Erik!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips