Svaret på din undran är att vi förstår vad vi skrivit. Inga problem alls.
Sakens innehåll är solklar. Frågan är vad vi väljer. Valet är fritt men initiativtagarna till det här ska inte pådyvlas dumheter.
(redigerat av admin)
Halloj,
Med 184 underskrifter i dagsläget så har vi iallafall en bunt som har tyckt till. Jag anser nog att målet är uppnått, då vi sökte påtala något som vi som skrev under tycker är fel. Och följden har blivit att STF fått ett eget forum där de svarar på frågor, motiverar sina beslut och tar dialogen.
Att det skulle göra en totalpudel och lova guld och gröna fjäll var det väl ingen som trodde, men att få dem att diskutera är ett steg framåt.
Christian
Det var ju bra. Men ännu bättre om du kunde förklara.
När jag frågade LRC vad det var för missförhållanden på fjällstugorna vägrade han svara.
Sakens innehåll är solklar. Frågan är vad vi väljer. Valet är fritt men initiativtagarna till det här ska inte pådyvlas dumheter.
(redigerat av admin)
Den enda som talat om "missförhållanden på fjällstugorna" är du, så att försöka måla mig i negativt ljus utifrån detta är tämligen magstarkt -- snacka om missförhållande!
Det jag faktiskt har sagt är att fjällstugorna uppvisar "tydliga tecken på samma underliggande befarade missförhållanden" (min betoning), nämligen att STF uppfattas vara på väg åt fel håll och prioritera köpstarka grupper på bekostnad av köpsvaga -- d.v.s. det som hela tråden handlat om ända från början. Läs gärna om hela inlägget och försök denna gång uppfatta vad som faktiskt står.
Du behöver inte hålla med oss som sympatiserar med uppropet -- det har det varit ytterst tydligt att du inte gör -- men jag accepterar inte att du lägger ord i min eller någon annans mun. Det hör till grundläggande hyfs.