Upptäcka

Jag har hört många som cyklar i trakterna kring Strängnäs. Själv har jag inte någon cykel, men hittar gärna på andra friluftsaktiviteter. Skönt att det börjar bli vår tycker jag. Har nyligen flyttat hit och känner inte till områdena här omkring så bra. Kul med sällskap!

Sällskap

Hej!

Vad sägs om att vändra på Fogdö eller cykla någon led på Selaön ( om du får låna cykel). jag är 36 år och relativt nyskild. Har barnen var annan vecka, men ojämna helger hittar jag gärna på något i naturen. Vad brukar du göra själv?

Anna-Stina

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Välkommen till Strängnäs :)!

I Stallarholmen finns en B&B där man får hyra cyklar. Konsum säljer cykelledskartor för en 50-lapp. Finns mkt fina cykelvägar i Stallarholmen där man slipper cykla på stora vägen bland bilar. Kan kännas obehagligt.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips