Visa ett inlägg
Gammal 2019-02-22, 07:13
Nirrebosse Nirrebosse är inte uppkopplad

Ja du Swift. Jag har ingen erfarenhet av just byxan du frågar om däremot har jag erfarenhet av liknande byxor från Haglöfs och Klättermusen. Det där att de funkar till allt det är ju förstås reklam riktad för att kunna sälja byxor. Mina är i alla fall något förtjocka för att funka bra på sommaren. Är de rymliga nog att få in långkalsonger i Kommer de nog att fungera utmärkt för din fjälltur. Regnar det Eller är det blött på annat sätt så är ju bra med tunna Regn byxor. Men jag tänker så här. Byxor är byxor och det finns marginaler för att dina ska fungera bra. Du har ju redan köpt dina så varför lägga kraft på att fundera på om de fungerar. Förr i tiden jagade och fiskade folk i kostym byxor Och man gick på långa turer eller gjorde lumpen i bomulls och vadmals kläder. Byxorna du köpt är ju dessutom snygga. Utifrån min erfarenhet ifrån liknande byxor törs jag lov att du är på säker mark i de flesta sammanhang men att själva beskrivningen ju trotsallt är reklam och det är du som kommer att veta när de är bra för dig. En vår tur även om den är lång på skidor är ju trotsallt ingen extrem aktivitet.

Bosse
Svara med citat