Mina föräldrar har sagt till mig att dom varit på hotell kantarell liggande någonstans i östersund, strömsund eller i närheten. Är det någon som vet adressen eller vet mer, snälla jag vill gärna besöka hotellet återigen med mina föräldrar.

TACK!
 
I Åhus på Skånes ostkust finns ett hotell som ligger förr hette Kantarellen, adress Kantarellvägen 1. Drevs dåförtiden av bröderna Mats och Max Svensson. Numera Åhus seaside:
Men inte alls i de trakter du pratar om, även om namnet stämde.

/Patrik
 
I Åhus på Skånes ostkust finns ett hotell som ligger förr hette Kantarellen, adress Kantarellvägen 1. Drevs dåförtiden av bröderna Mats och Max Svensson. Numera Åhus seaside:
Men inte alls i de trakter du pratar om, även om namnet stämde.

/Patrik
Ja tack ändå!
 
Tänker du överraska föräldrarna? Är det därför du inte vill fråga dem? I så fall skulle jag ringa runt till andra hotell i trakten, berätta som det är och fråga om de känner till om något sådant ställe funnits. Finns det fortfarande måste det ha bytt namn.
 
Hallå hallå! Ha ha jag antar att du aldrig hört talas om google? Det är annars en väldigt bra sök motor för att ställa frågor som detta. Anyways, jag har varit där och det är faktiskt ett väldigt fint ställe att övernatta en natt eller två i! det går inte att jämföra med hotell stockholm såklart men det duger en stund så att säga. När området är också väldigt fint, och speciellt lätt att se mycket om man har bil, kan starkt rekommendera detta. Lycka till
och om du googlar "hotel kantarell" - får du svaret då?
Jag får det inte (i all fall inte uppenbart) utan en massa andra träffar. Du ser kanske andra träffar bereoende på dina kakor och googles profilering av dej.
Så jag tycker frågan är högst relevant.

/Patrik
 
Precis. Jag får mest en massa träffar om TV-serien. Söker jag i Google Maps hamnar jag i Marocko.

De hotell som hittas vid den sökningen ligger i Borlänge och Tranås (har bara orkat kolla de tre första sidorna sökresultat), d.v.s. betydligt längre söderut än vad som efterfrågas.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.