Vandrare i Stockholmsområdet

Har du som jag stort vandringsintresse? Jag funderar på att göra längre vandringar i vårt land, har många idéer men ingenting bestämt, bl a gå från norr till söder i etapper. Någon som har lust att haka på i planering, förberedelse, träning och förstås själva vandringarna? Maila mig i så fall.

Nettan
 
Hej

jag är ny på denna härliga sida. blev medlem för runt ett år sen men har inte varit inne på länge. jag älskar att promenera nära vattnet och bara vara i naturen men har kommit på att jag inte känner till dom bästa ställen att små vandra på i stockholms område. har du några tips? funderar på nacka reservat? kan man gå där? är det fint? Mvh/Ronald jag hänger gärna på det mesta i allafall. har 2 vänner som älskar naturen som jag gör men det blir inte ofta vi kommer ut och jag skulle vilja ut mera
 
Japp

Sörmlandsleden är vacker att vandra på.
jag hänger gärna på.
MVH
KIM
cosero; sa:
Har du som jag stort vandringsintresse? Jag funderar på att göra längre vandringar i vårt land, har många idéer men ingenting bestämt, bl a gå från norr till söder i etapper. Någon som har lust att haka på i planering, förberedelse, träning och förstås själva vandringarna? Maila mig i så fall.

Nettan
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.